1 Fröken:

skriven

Vilka häftiga bilder! :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie

2 Paulina:

skriven

Så himla coolt!! :D

3 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Coolt, dit vill jag åka någon gång :) I somras träffade jag en konstnär som skulpterat på ishotellet några gånger tidigare år. :)

Svar: Åå vad roligt! Det borde du verkligen :)
Emelie

4 Sharon:

skriven

Wow wad coolt! Elefanten far ju sjukaste jag sett nästan! Att någon har ork och KAN göra något sådant är otroligt!

5 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Så fint :D

6 Robex Lundgren:

skriven

cool

7 Nathalie Isaksson:

skriven

Åh så vackert, jag har länge velat åka dit och övernatta en natt bara för o beundra allt fint man hört talats om :)

8 Veronica Wallgren:

skriven

Ser helt fantastiskt ut!

9 SKRIVDIVAN :

skriven

Den där elefanten är helt otroligt vacker. Jag har en mycket speciell kärlek till elefanter.

Kommentera här: